Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2015 12:39 - Псалм 81
Автор: ivandjelo Категория: История   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
0



  Възклицавайте радостно пред Бога, нашата сила,+викайте победоносно към Бога на Яков!+  Засвирете песен,+ вземете дайре,+благозвучна арфа и лира!+  Надуйте рога при новолуние,+при пълнолуние, в деня на нашия празник!+  Защото това е наредба за Израил,+съдебно решение от Бога на Яков.  Той го даде на Йосиф като напомняне*,+когато излизаше от египетската земя.+Чувах език, който не знаех.+  „Аз махнах товара от раменете му,+ръцете му бяха освободени от кошницата.+  Ти ме призова в бедата си и аз те спасих,+отговорих ти от скривалището на гърма.+Изпитах те край водите на Мерива.+ (Села)  Чуй, народе мой, и аз ще свидетелствам против тебе,+Израиле, само да искаш да ме слушаш!+  Тогава при тебе не би имало непознат бог+и ти не би се покланял на чужд бог.+10  Аз, Йехова, съм твоят Бог,+който те изведе от египетската земя.+Отвори широко устата си и аз ще я напълня!+11  Но моят народ не послуша гласа ми,+Израил не искаше да ми се подчинява.+12  Затова го оставих да следва опърничавото си сърце+и той постъпваше според своите замисли.+13  О, само да ме слушаше моят народ+и Израил да ходеше в пътищата ми!+14  Бих покорил с лекота враговете му+и бих обърнал ръката си срещу противниците му.+15  Онези, които силно мразят Йехова, ще пълзят покорно пред него+и дните им ще бъдат до безпределни времена.16  Аз ще храня народа си с най–хубавото жито*,+ще го заситя с мед от скала.“+



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivandjelo
Категория: История
Прочетен: 77186
Постинги: 92
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031